Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Angelica Olsson - 18 augusti 2013 11:34

I morgon börjar alla skolan, men inte jag ? känns ännu overkligt att jag tagit studenten. Men vart tog sommaren vägen? det känns mer som att det är höst redan nu. 


Mitt liv består just nu endast av jobb & körkortsplugg, har kommit igång rejält med körkortet nu , så snart dags för uppkörning osv, wohoooo! Vad jag ska göra i höst är riktigt oklart, har verkligen inte en aning och det gör det hela liiiite jobbiigt. Plus att flera av kompisarna flyttar, vad ska jag då göra kvar här på Gotland? ;( 

Av Angelica Olsson - 18 augusti 2013 11:34

I morgon börjar alla skolan, men inte jag ? känns ännu overkligt att jag tagit studenten. Men vart tog sommaren vägen? det känns mer som att det är höst redan nu. 


Mitt liv består just nu endast av jobb & körkortsplugg, har kommit igång rejält med körkortet nu , så snart dags för uppkörning osv, wohoooo! Vad jag ska göra i höst är riktigt oklart, har verkligen inte en aning och det gör det hela liiiite jobbiigt. Plus att flera av kompisarna flyttar, vad ska jag då göra kvar här på Gotland? ;( 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards