Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica Olsson - 30 oktober 2012 16:12

Nu är höstlovet slut & första skoldagen avklarad, det var en mardröm att gå upp så tidigt igen..Men man vänjer väl sig, nu längtar jag bara tills helgen, ska ha så otroligt kul med mina tjejer! 


fina anton

Av Angelica Olsson - 27 oktober 2012 17:07

Usch vad de här lovet går snabbt! Men har hunnit med en hel del iaf så de känns bra! Igår såg jag på bio med Anton & stoffe. Idag har jag bara myst med anton & fikat med pappa och stoffe. En bra dag helt enkelt! Och kvällen blir bättre, för snart kommer sötnosen hit igen, hihi! 


 

Av Angelica Olsson - 23 oktober 2012 17:47

Finns inget värre än att någon har ljugit en rakt upp i ansiktet så man även trott på personen, fyfan!


Av Angelica Olsson - 23 oktober 2012 17:40

 

Nu är det Höstlov, såååå sköööönt! Men är dock väldigt avis på alla som åkt umtomlands..Men jag har iaf det mysigt här hemma på ön. Har just kommit hem till Roma & har ätit god mat med familjen och ikväll ska jag bara mysa! Igår åkte jag & Anton ut till deras stuga i Ire och myste hela kvällen framför öppen eld och allt, och vi sussa även över! 


Hoppas på mer roligheter på lovet, men det lär de bli! Mina vänner är bäst!


Men en del kan avgå.


Av Angelica Olsson - 12 oktober 2012 16:12

Tänkte bara skriva hur glad jag är & hur bra jag har det! Har haft så otroligt roligt tack vare mina vänner & Anton. Mina vänner är för underbara och är så glad att jag har dom! Och känslan att vara kär är ju super!


Har nydligen vart i stockholm över helgen med Jennifer & Linnea, sjukt kul! Vi fick bo hos vår vän Patrick  som orkade stå ut med oss, de blev både shopping & drickande. Vilket vi måste göra om! 


Ikväll är jag ute på landet och myser med familjen, och i morgon blir det ett besök hos frisören, iiih! 


älskar livet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards